Banki zaczynają przypominać...supermarkety

Autor: rp.pl 27 lipca 2017 14:37

Banki coraz śmielej wychodzą poza tradycyjne ramy swojej działalności. Zaczynają oferować produkty i usługi do tej pory niekojarzące się z bankami - pisze rp.pl

Najświeższym przykładem jest Alior, który w 30 placówkach testuje specjalne lustra, na których wyświetlane są produkty niebankowe, głównie drogie gadżety, takie jak zegarki, opaski monitorujące stan zdrowia, elektryczne hulajnogi czy roboty do nauki oprogramowania. Program Wyszukane przez Alior Bank to całkowicie nowa usługa na polskim rynku. Po wyborze produktu i sposobu jego finansowania kurier dostarczy produkt do domu (nie znajduje się on w oddziale).

Bank Millennium uruchomił niedawno platformę Goodie (to jego wewnętrzny start-up), która zbiera informacje na temat zniżek, promocji i nowości zakupowych w centrach handlowych, sklepach internetowych oraz stacjonarnych, restauracjach i oferuje je klientom. Millennium stworzył w ten sposób ekosystem, który ma przyciągnąć konsumentów i sprzedawców oraz pozwolić na ich współpracę. Platforma jest otwarta dla wszystkich, dostępna za darmo, aby z niej korzystać nie trzeba być klientem banku. Użytkownicy Goodie będą mieli także dostęp do ofert dostępnych w supermarketach, np. w Biedronce, Carrefourze, Eurocashu.

Całość na rp.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • marek2208 2017-08-14 15:23:05

    Znam goodie - jest niezłe. Można złapać czasem jakąś zniżkę, której nie ma gdzieś indziej.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    22,48

  • Śr

    12,50

  • Min

    9,57

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.