Bdsklep.pl zmienia hasło na "Bardzo dobry sklep"

Autor: dlahandlu.pl 31 lipca 2017 15:29


Strategia marki ma wspierać strategię sprzedaży w taki sposób, aby klienci ponawiali zakupy, częściej odwiedzali bdsklep.pl, kupowali więcej i aktywnie uczestniczyli w komunikacji marki oraz aktywnościach z nią związanych. Celem głównym jest budowa lojalności, powtarzalności i zaangażowania wokół marki.

Nowe hasło marki to: "Bardzo Dobry Sklep", które nawiązuje do wielu obszarów działalności firmy. 

– Ludzie kupują produkty, ale kochają, nienawidzą albo po prostu pamiętają marki. To sprawia, że mając do wyboru te same warunki zakupu wybiorą sklep, który jest im bliższy, który w ich percepcji ma silniejszą markę, z którym czują mocniejszą więź – odpowiada Paweł Paszkowski, dyrektor E-commerce bdsklep.pl pytany o potrzebę, która stała za stworzeniem strategii komunikacji.

Sygnetem nowego logo bdsklep.pl jest przedstawiony frontalnie jeż. Oprócz logotypu jeż występuje w komunikacji przybierając różne postawy w zależności od kontekstu czynności. W warstwie ilustracyjnej stylistyka nawiązuje do maskotek oraz postaci z filmów animowanych. Warstwa symboliczna jeża czerpie pozytywne konotacje w legendach Azji Środkowej gdzie jeż był traktowany jako swoisty bohater cywilizacyjny, doradca człowieka. 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • KUBA 2017-08-01 07:29:19

    Ale bełkot

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    19,20

  • Śr

    9,72

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane