Bdsklep.pl zmienia hasło na "Bardzo dobry sklep"

Autor: dlahandlu.pl 31 lipca 2017 15:29


Strategia marki ma wspierać strategię sprzedaży w taki sposób, aby klienci ponawiali zakupy, częściej odwiedzali bdsklep.pl, kupowali więcej i aktywnie uczestniczyli w komunikacji marki oraz aktywnościach z nią związanych. Celem głównym jest budowa lojalności, powtarzalności i zaangażowania wokół marki.

Nowe hasło marki to: "Bardzo Dobry Sklep", które nawiązuje do wielu obszarów działalności firmy. 

– Ludzie kupują produkty, ale kochają, nienawidzą albo po prostu pamiętają marki. To sprawia, że mając do wyboru te same warunki zakupu wybiorą sklep, który jest im bliższy, który w ich percepcji ma silniejszą markę, z którym czują mocniejszą więź – odpowiada Paweł Paszkowski, dyrektor E-commerce bdsklep.pl pytany o potrzebę, która stała za stworzeniem strategii komunikacji.

Sygnetem nowego logo bdsklep.pl jest przedstawiony frontalnie jeż. Oprócz logotypu jeż występuje w komunikacji przybierając różne postawy w zależności od kontekstu czynności. W warstwie ilustracyjnej stylistyka nawiązuje do maskotek oraz postaci z filmów animowanych. Warstwa symboliczna jeża czerpie pozytywne konotacje w legendach Azji Środkowej gdzie jeż był traktowany jako swoisty bohater cywilizacyjny, doradca człowieka. 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • KUBA 2017-08-01 07:29:19

    Ale bełkot

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,99

  • Śr

    6,67

  • Min

    5,27

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8202

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.