Biedronka: Akcje tematyczne pozytywnie wpływają na naszą sprzedaż

www.portalspozywczy.pl 30 maja 2014 10:12

Jesteśmy bardzo konsekwentni jeśli chodzi o budowanie oferty dla naszych klientów. Na co dzień opieramy ją na starannie wyselekcjonowanych produktach, które tworzą bazę oferty. Ta również jest konsekwentnie odnawiana, co roku około 30 proc. znajdujących się w stałej ofercie produktów jest wymienianych na nowsze i lepsze - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych, Jeronimo Martins Polska.

Stałą ofertę uzupełniamy akcjami tematycznymi i produktami będącymi w sprzedaży okresowej i ta oferta jest konsekwentnie w tym fragmencie rozwijana przykładem może być nasze festiwal win lub tanie czytanie i wiele innych - mówi Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych, Jeronimo Martins Polska.
I podkreśla, że każda akcja tematyczna to ważny element, który przyciąga klientów i pobudza ich zainteresowaniem, co przekłada się na wyższą sprzedaż.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,69

  • Śr

    1,54

  • Min

    0,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8018

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 555459

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.