Biedronka deklasuje Lidla w tygodniowych wydatkach reklamowych

Autor: www.dlahandlu.pl 28 kwietnia 2016 11:11

Według danych firmy Nielsen za okres 18-24 kwietnia cztery sieci handlowe, które znalazły się w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami na reklamę w TV, przeznaczyły na ten cel aż 25,6 mln zł. Najwięcej z nich wydała Biedronka, bo aż 8 674 065 zł.


Oprócz Biedronki w zestawieniu znalazły się takie marki sieci jak: Lidl (7 678 160 zł), Rossmann (4 948 441 zł) oraz Tesco (4 299 756 zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Z danych Kantar Media przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że sieci handlowe większość swoich budżetów kierują do telewizji - w I kw. 2015 r. na reklamę tv przeznaczyły 187,2 mln zł, czyli 30,2 proc. w skali roku. Największym reklamodawcą wśród sieci handlowych pozostaje niezmiennie Lidl Polska z wydatkami w wysokości 105 mln zł. Drugie miejsce na podium utrzymała firma Jeronimo Martins Polska, właściciel sklepów Biedronka - jej wydatki spadły w skali roku o 11,2 proc., do 67,5 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    7,72

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8959

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.