Biedronka, Hebe, Łukoil we wspólnej akcji promocji płatności kartami

Autor: dlahandlu.pl 27 stycznia 2016 13:39

29 stycznia startuje loteria „Przesiądź się na kartę!”, promująca płatności bezgotówkowe w Polsce. Organizatorem jest agencja Albedo Marketing, działająca na zlecenie Fundacji Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego. Partnerami projektu jest sieć stacji LUKOIL, a także Biedronka, Drogerie Hebe, sieć Media Markt i Saturn oraz Selgros Cash&Carry.

W kampanii promującej płatności bezgotówkowe do wygrania są 42 nagrody I stopnia – samochody marki Ford Focus i 168 nagród II stopnia – tablety marki Apple. Łączna pula nagród to prawie 2,5 mln zł. Przez 42 dni, codziennie będzie losowany jeden samochód marki Ford Focus i cztery iPady mini 4.
Aby wziąć udział w loterii, należy zapłacić za produkty kartami VISA lub MasterCard u jednego z partnerów akcji. Otrzymane przy kasie wydrukowane potwierdzenie płatności należy zarejestrować na stronie zakupybezgotowki.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    5,08

  • Min

    3,74

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8802

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.