Biedronka, Hebe, Łukoil we wspólnej akcji promocji płatności kartami

Autor: dlahandlu.pl 27 stycznia 2016 13:39

29 stycznia startuje loteria „Przesiądź się na kartę!”, promująca płatności bezgotówkowe w Polsce. Organizatorem jest agencja Albedo Marketing, działająca na zlecenie Fundacji Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego. Partnerami projektu jest sieć stacji LUKOIL, a także Biedronka, Drogerie Hebe, sieć Media Markt i Saturn oraz Selgros Cash&Carry.

W kampanii promującej płatności bezgotówkowe do wygrania są 42 nagrody I stopnia – samochody marki Ford Focus i 168 nagród II stopnia – tablety marki Apple. Łączna pula nagród to prawie 2,5 mln zł. Przez 42 dni, codziennie będzie losowany jeden samochód marki Ford Focus i cztery iPady mini 4.
Aby wziąć udział w loterii, należy zapłacić za produkty kartami VISA lub MasterCard u jednego z partnerów akcji. Otrzymane przy kasie wydrukowane potwierdzenie płatności należy zarejestrować na stronie zakupybezgotowki.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane