Biedronka i Lidl prześcigają się w walce o klienta. Obie marki inwestują w reklamę telewizyjną

Autor: www.dlahandlu.pl 29 stycznia 2016 11:22

Według najnowszych danych firmy Nielsen (okres 18 - 24 stycznia 2016 r.) sieć Biedronka
przeznaczyła na reklamę w telewizji 4 345 011 zł i znalazł się na pierwszym miejscu w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi.

Tydzień temu to sieć Lidl zajmowała pierwsze miejsce. Obecnie marka znalazła się na trzeciej pozycji z wydatkami w wysokości 3 276 730 zł.
W zestawieniu jest również sieć Media Expert (2 548 450 zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • QQQ 2016-01-29 14:18:31

    Proszę wymienić trzy zjadliwe produkty z Lidla!? Jaaaa nie potrafię, choć bardzo się staram ;-)

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,24

  • Śr

    2,43

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10991

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 784717

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane