Biedronka: Klient może reklamować alkohol, który mu nie smakował

Autor: rzeszow.wyborcza.pl 1 lutego 2018 10:56

Biedronka: Klient może reklamować alkohol, który mu nie smakował Fot. Shutterstock.com

Do redakcji „Wyborczej” zadzwonił czytelnik z pytaniem, czy można zwrócić do sklepu sieci Biedronka alkohol, który mu nie smakował. - Jestem koneserem tej whisky od pięciu lat. Znam doskonale jej smak i zapach. Ten jednak był wątpliwej jakości - mówi mężczyzna i dodaje, że jej smak konsultował również z innymi koneserami.

"Wyborcza" pytanie skierowała do biura prasowego Biedronki. - Trudno nam dyskutować na temat smaku wspomnianej whisky, bowiem percepcja klienta jest kwestią subiektywną - odpowiedziało biuro Jeronimo Martins Polska S.A.

Okazuje się jednak, że klient, który jest niezadowolony z jakości artykułu zakupionego w sklepie Biedronka, może dokonać jego reklamacji. 

Gazeta skontaktowała się również z polskim dystrybutorem tej whisky. Redakcję zapewniono, że konsument może liczyć na zwrot nowej butelki z alkoholem. 

Więcej na rzeszow.wyborcza.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • gos 2018-02-02 12:45:42

    Przecież każdy towar można reklamować.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,36

  • Śr

    3,76

  • Min

    2,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4296

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 704461

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane