Biedronka: Nasza komunikacja na Facebooku dociera średnio do ponad 6 mln użytkowników

Autor: dlahandlu.pl 12 czerwca 2017 13:49

Uruchomienie profilu w serwisie społecznościowym Facebook było dla nas kolejnym krokiem w stronę lepszej komunikacji z klientami. Na Facebooku koncentrujemy się przede wszystkim na tematach związanych z ofertą produktową i aktualnymi akcjami promocyjnymi - podało biuro prasowe Jeronimo Martins Polska.

- Do tej pory służyły temu materiały w sklepach oraz informacje na stronie internetowej. Nadal jednak traktujemy okres od uruchomienia profilu jako czas sprawdzania preferencji naszych klientów odnośnie częstotliwości i tematyki postów. Szczególnie cenne jest też dla nas poznawanie pomysłów naszych fanów odnośnie produktów czy usprawniania obsługi w sklepach. Aktualnie nasza komunikacja na Facebooku dociera średnio do ponad 6 milionów użytkowników. Stronę na Facebooku polubiło ponad 85 tys. klientów Biedronki - podało biuro prasowe JMP.

Biedronka zadebiutowała na Facebooku pod koniec marca br. 

Obecnie Facebook ma ponad 1,5 miliarda użytkowników i jest największym graczem spośród sieci społecznościowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • klient 2017-06-12 21:15:05

    Wydaje się że kolportaż ich gazetek reklamowych jest hamowany przez kogoś może z konkurencji, bo na czas nie docierają, często po kilku dniach, kiedy już dana oferta nie obowiązuje. Co więcej te ich promocje, kup 2 kup 3 dostaniesz rabat, kup za 99 zł to węgiel za 1 grosz itp. Po co to komu? Niech skupią się na programie moja biedronka

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8959

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.