Biedronka nie zmieniła cen a mimo to zwiększyła sprzedaż o 1,1 mld euro

Autor: portalspozywczy.pl 29 kwietnia 2010 09:55

Biedronka nie zmieniła cen a mimo to zwiększyła sprzedaż o 1,1 mld euro

Należąca do portugalskiego operatora spółki Jeronimo Martins, sieć dyskontów Biedronka zanotowała w I kw. 2010 r. wzrost sprzedaży o 36,7 proc., czyli prawie o 1,1 mld euro.

Wynik Biedronki jest najlepszy ze wszystkich sieci działających w ramach grupy Jeronimo Martins. Portugalski operator zanotował 21,8-proc. wzrost przychodów, co oznacza 1,955 mld euro. Biedronka generuje obecnie 55,6 proc. sprzedaży całej grupy.
Biedronka utrzymała dynamiczny wzrost sprzedaży like for like, czyli na stałej bazie sklepów, która wyniosła 13,3 proc. w trzech pierwszych miesiącach br. Na szczególną uwagę, według władz spółki, zasługuje 15,9 proc. wzrost sprzedaży żywności. Ceny w sklepach Biedronki nie zmieniły się w porównaniu do tego samego okresu poprzedniego roku.
W I kw. Biedronka uruchomiła 42 nowe sklepy, a 4 zamknęła. Zysk netto Grupy wzrósł 30,1 proc. do 42,3 mln euro.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,39

  • Śr

    1,66

  • Min

    1,09

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane