Biedronka po raz drugi stawia na współpracę z BOHOBOCO

Autor: www.dlahandlu.pl 15 listopada 2016 13:20

Biedronka po raz drugi stawia na współpracę z BOHOBOCO fot. materiały prasowe

Duet projektantów BOHOBOCO po raz drugi zaprojektował dla klientów sklepów Biedronka linię pościeli. Kolekcja POP ART będzie dostępna w wybranych placówkach sieci od 24 listopada do 8 grudnia lub do wyczerpania zapasów. W tym roku wprowadzono sześć wzorów pościeli.

Zaprojektowana przez Kamila Owczarka i Michała Gilberta Lach pościel będzie do nabycia w odcieniach: szarości, czerni i bieli oraz pastelach i fuksji połączonej z kobaltem. Kolekcja obejmuje sześć wzorów pościeli: Trio, Dots, Horizon, Line, Pop Art i Splash, które nawiązują do aktualnych trendów aranżacji wnętrz.

Klienci będą mogli nabyć pościel w dwóch rozmiarach - 160 x 200 cm w cenie 89 zł i 220 x 200 cm w cenie 99 zł. 

Biedronka na współpracę z duetem projektantów BOHOBOCO postawiła po raz drugi. Pierwsza kolekcja w Biedronce pojawiła się na przełomie listopada i grudnia 2015 r.

Producentem pościeli jest firma Detexpol. Pościel została wyprodukowana w Pakistanie.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,99

  • Śr

    6,22

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane