Biedronka posiada blisko 30 proc. udziału rynku nowoczesnego karmy dla zwierząt

Autor: dlahandlu.pl 2 lutego 2018 09:26

Biedronka posiada już blisko 30 proc. udziału rynku nowoczesnego karmy dla zwierząt.

Badania potwierdzają, że mieszkańcy dużych miast mają coraz więcej zwierząt domowych (według Nielsen RMS, 2017). Dlatego rynek karm tak dynamicznie się rozwija i co roku odnotowuje dwucyfrowe wzrosty w tej kategorii produktów. 

1 lutego br. do sklepów sieci trafiły karmy mokre i suche dla zwierząt marek własnych Activ Pet i Kitty w nowych opakowaniach. Karmy marek własnych Activ Pet dla psów oraz Kitty dla kotów znajdują się w stałym asortymencie sieci Biedronka.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • gosc 2018-02-02 12:41:21

    Poprzednie opakowania były lepsze ;)

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,36

  • Śr

    3,76

  • Min

    2,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4296

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 704461

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane