Biedronka poszerza asortyment kosmetyków marki Be Beauty

Autor: dlahandlu.pl 14 listopada 2017 09:32

Osiem zupełnie nowych kosmetyków pielęgnacyjnych marki Be Beauty zostało wprowadzonych do sprzedaży w ramach kampanii „Nowe piękno to Ty”. Nowości dostępne od 13 listopada br. można nabyć w sieci Biedronka. Za receptury i skład odpowiada polska firma Torf Corporation.

Marka Be Beauty obecna jest w sieci Biedronka od wielu lat. Obejmuje linię produktów do codziennej pielęgnacji, łączących naturalne składniki i nowoczesne formuły. Szczególną gwiazdą wśród nowości jest krem do twarzy intensywnie nawilżający z koenzymem Q10 na dzień i na noc o działaniu przeciwzmarszczkowym. Natomiast do ciała linia Be Beauty proponuje mleczko i krem o działaniu silnie nawilżającym, z zawartością masła shea. Dzięki takiej ofercie klienci sieci mogą nabyć w jednym miejscu podstawowe produkty pielęgnacyjne. 

Tradycyjnie dostępny asortyment marki Be Beauty, który przy okazji wprowadzania nowości zyskał również nową wizualizację, obejmuje również krem Lipidowy Lifting 50+, krem Proteinowa Regeneracja 60+, krem Witaminowa Odbudowa 70+. Dodatkowo dostępne są także płatki kosmetyczne, chusteczki do demakijażu, mleczko do demakijażu, płyn micelarny, a także trzy wersje szamponów, płynów i soli do kąpieli, sześć egzotycznych wersji żeli pod prysznic z formułą hydro care oraz maszynki do golenia i zmywacze do paznokci.

Nową ofertę Be Beauty wspiera kampania marketingowa obejmująca spot telewizyjny, ekspozycję w sklepie, działania w Internecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10814

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748653

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane