Biedronka przegania Lidla w reklamie. Sieć wydała w tydzień 8 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 16 sierpnia 2017 12:12

Biedronka przegania Lidla w reklamie. Sieć wydała w tydzień 8 mln zł

W pierwszym tygodniu sierpnia (31.07- 6.08) sieć Biedronka wyraźnie przyspieszyła z reklamą swoich produktów w telewizji. Do tej pory palmę pierwszeństwa wiódł Lidl, który w zestawieniach brandów z największymi wydatkami reklamowymi prawie zawsze znajdował się w pierwszej trójce. Teraz na podium jest Biedronka (zaraz za marką Plus), która na reklamę w telewizji wydała w tydzień 8 012 295 zł.

Plus przeznaczył na reklamę 8 432 508 zł. Trzecie miejsce należy do Playa (7 232 024 zł), a czwarte do sieci Lidl (6 398 348 zł). Kolejne miejsca zajmują: T-Mobile (5 464 192 zł), Allegro (4 874 389 zł), Dove (3 544 080 zł), ING Bank Śląski (3 244 380 zł), Winiary (2 920 412 zł) oraz Nivea (2 728 291 zł).

Dane Nielsena podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Przypomnijmy, sprzedaż sieci Biedronka w pierwszej połowie 2017 r. osiągnęła poziom 5,3 mld euro i była wyższa o 13,4 proc. (10,8 proc. w lokalnej walucie) i 9 proc. w ujęciu LfL.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • młody klient 2017-08-19 14:29:50

    Ale gazetki do skrzynek wrzuca właśnie Lidl, a uważam, że Biedronka myśli, że klient pójdzie do sklepu po gazetkę. I dlatego kupuję w Lidlu.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8820

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane