Biedronka rozpoczyna ofensywę reklamową - 16,4 mln zł na tygodniową promocję

Autor: www.dlahandlu.pl 15 czerwca 2016 09:49

Pierwszy tydzień czerwca (30.05 - 05.06.2016) rozpoczął się od rekordowych wydatków reklamowych dwóch największych konkurentów rynkowych - Biedronki i Lidla. Według danych Nielsen w tym czasie na reklamę telewizyjną Biedronka przeznaczyła 16 413 678 zł, a Lidl 13 014 520 zł.

Te dwa szyldy jako jedyne z sieci handlowych znalazły się w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Euro 2016 to świetna okazja na zwiększenie sprzedaży w sklepach. Sieci zatem chętnie inwestują w promocję.

Jak już pisaliśmy, Biedronka przygotowała kolejną odsłonę kampanii wspierającej polskie produkty i polskich producentów. W tym roku towarzyszy jej hasło: „Wiemy, co dobre – wspieramy naszych!”. Oferta wybranych polskich produktów dostępna będzie w sklepach od 10 czerwca do 10 lipca. To już 11. edycja kampanii promującej "polskość" w Biedronce.

Przeczytaj także:

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane