Biedronka sięga po kolejne narzędzie promocyjne - wielopaki

Autor: www.dlahandlu.pl 1 sierpnia 2014 11:18

Biedronka sięga po jedną z najpopularniejszych technik sprzedaży. W najnowszych reklamach sieć promuje sprzedaż wielopaków "Kup cztery produkty i zapłać jak za 3". W ramach oferty klienci mogą wybierać spośród 15 produktów.

Ponadto, w ramach kolejnego festiwalu win sieć zorganizowała promocję "kupując 6 dowolnych win z folderu, klienci płacą jak za 5". 

Przypomnijmy, w ubiegłym roku z podobna akcją wystartowała Żabka. Od 25 września 2013 roku na klientów sieci Żabka oraz Freshmarket czekała oferta produktów, które połączone zostały w tzw. "wielosztuki". Nowa oferta nie była promocją, tylko stałym elementem oferty przygotowanej dla klientów sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane