Biedronka: Wina ze średniej półki mają największy potencjał sprzedaży

Autor: www.dlahandlu.pl 20 września 2011 13:38

Biedronka: Wina ze średniej półki mają największy potencjał sprzedaży

W sieci Biedronka nadal dominują wina w przedziale cenowym do 15 zł. Jest to element filozofii naszej firmy, zgodnie z którą oferujemy produkty najwyższej jakości w niskich cenach. Z myślą o dalszym rozwoju oferty win w sieci wprowadzamy dodatkowo do oferty także wina droższe, których cena wynosi 18 - 30 zł. Przewidujemy, że w najbliższych latach ten segment cenowy będzie się odznaczał najwyższym tempem wzrostu - mówi Tomasz Waligórski, dyrektor działu zakupów, Jeronimo Martins Dystrybucja S.A

Zdaniem naszego rozmówcy, rynek win w Polsce całkiem dobrze radzi sobie w czasie spowolnienia gospodarczego i jako jedna z niewielu kategorii alkoholowych zachowuje pozytywną dynamikę.

- Tendencję wzrostową w tym segmencie widzimy również w sieci Biedronka. Obserwujemy ponadto stopniową zmianę preferencji klientów - coraz częściej sięgają oni po wina wytrawne. Oczywiście nadal wielkim powodzeniem cieszą się w Polsce wina "słodsze" tj. półwytrawne, półsłodkie i słodkie. Na wybory konsumentów wpływają również pory roku - na przykład w okresie letnim nasi klienci znacznie częściej sięgają po wina białe, a ostatnio także po wina lekko musujące typu Vinho Verde, Lambrusco - mówi Tomasz Waligórski.

- Dostrzegamy coraz wyższą świadomość i wiedzę klientów na temat win. Odpowiadając na ich rosnące wymagania, przygotowując ofertę coraz częściej skupiamy się na winach apelacyjnych - dodaje dyrektor działu zakupów JMD.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,91

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane