Biedronka wprowadza produkty ekologiczne pod marką własną goBio

Autor: dlahandlu.pl 10 stycznia 2018 12:39

Biedronka wprowadza produkty ekologiczne pod marką własną goBio fot. Biedronka

Biedronka rusza z nową ofertą produktów bio z unijnym logo rolnictwa ekologicznego. Od 11 stycznia br. pod hasłem „Natura może być z nas dumna” w sklepach pojawią się artykuły marki goBio, której asortyment z czasem będzie jeszcze rozszerzany.

Marka goBio to na początek ok. 20 produktów, takich jak: mleko, jaja, jourt naturalny, ser żółty Gouda, miód, makarony (penne, fusilli, spaghetti), oliwa extra virgin, ryż (jaśminowy i basmati) oraz warzywa i owoce. Część z nich trafi od razu do stałego asortymentu sieci. Wszystkie produkty z linii goBio posiadają unijne logo rolnictwa ekologicznego potwierdzające, że oznaczone nim produkty żywnościowe zostały wytworzone zgodnie ze ścisłymi przepisami unijnymi dotyczącymi ochrony środowiska i dobrostanu zwierząt, i są pod tym kątem systematycznie sprawdzane.

Wartość rynku żywności ekologicznej w Polsce wynosi już ok. 900 mln zł i każdego roku rośnie o ponad 100%. Jednocześnie stale rośnie poziom życia i optymizm Polaków, zasobność ich portfeli, a najważniejszą dla nich kwestią niezmiennie pozostaje zdrowie. Jednocześnie aż 77% Polaków wierzy w prawdziwość stwierdzenia: „Jesteś tym, co jesz”, a 62% z nich jest w stanie zapłacić więcej za produkty z krótką listą składników. Analizując te trendy oraz przeprowadzając własne badania, Biedronka kontynuuje rozwój oferty bio, wprowadzając dedykowaną mu marką własną goBio.

– Biedronka pozostaje sklepem pierwszego wyboru dla ponad 80% Polaków. Dlatego jest dla nas bardzo ważne, aby mogli oni znaleźć w naszych sklepach produkty odpowiadające ich codziennym potrzebom i stanowiące podstawę ich diety, również w wersji bio – mówi Michał Gontarz, dyrektor działu zakupów marki własnej JMP.

Wprowadzenie nowej linii produktów goBIO stanowi kolejny etap rozwoju oferty Biedronki w kategorii żywności ekologicznej. Od kilku lat w stałym asortymencie sieci dostępne są ekologiczne owoce i warzywa, z których największą popularnością wśród klientów cieszą się marchew i jabłka. Ich dostawcą jest m.in. firma Awex współpracująca z Biedronką od 2004 roku, która produkty bio oferuje już od ponad 3 lat. – Pojawienie się produktów bio w sklepach sieci handlowych spowodowało wzrost dostępności tych artykułów dla przeciętnego konsumenta oraz przyczyniło się do zwiększenia świadomości w zakresie prawidłowego żywienia – podsumowuje Agnieszka Maniewska z działu jakości Awex.

Promocję produktów goBio mają zapewnić dedykowane materiały dostępne w sklepach takie jak folder czy ulotka oraz specjalne zawieszki na produktach, a także działania w Internecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Bohdan 2018-01-10 19:01:31

    Wszystko pięknie, tylko z tym wzrostem o 100% to "lekka" przesada. Prawda jest taka, że wartość rok do roku rośnie o 18-20%. Druga sprawa, to brak informacji o tym, że obok logo unijnego musi być podany numer certyfikacji jednostki certyfikującej. Samo umieszczenie unijnego logo nie wystarczy, tak samo ograniczenie się przez producenta do użycia napisu "produkt ekologiczny", to za mało aby uznać ten produkt za ekologiczny.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,55

  • Śr

    3,16

  • Min

    2,54

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8398

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 690655

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane