Biedronka wprowadziła do sprzedaży 253 produkty marki własnej

Autor: dlahandlu.pl 27 lipca 2017 13:26

W ciągu sześciu miesięcy 2017 r. sieć Biedronka wprowadziła do swojej oferty aż 253 produkty marki własnej. 35 produktów zmieniło skład - zminimalizowano w nich udział cukru, soli i zbędnych składników. W I pół. Biedronka stworzyła 24 reklamy telewizyjne i opublikowała 68 wydań gazetek reklamowych.

Dla porównana w tym czasie w sieci Recheio pojawiło się 76 produktów marki własnej, zaś w Pingo Doce - 81.

Przypomnijmy, 23 czerwca pisaliśmy o rosnącej popularności marek własnych w całej Europie. Najnowsze dane Nielsena pokazują, że udział w rynku tych marek wzrósł do poziomu najwyższego w historii. Po raz pierwszy w 9 krajach europejskich (w Niemczech, Włoszech, Holandii, Belgii, Polsce, Austrii, Szwecji, Norwegii i Danii) udział marek własnych przekroczył poziom 30 proc.
Największy wzrost udziału marek własnych w rynku odnotowano w Austrii, wzrost o 2,8 pkt do 43 proc. Następnie w Niemczech o 2,1 proc. do 45 proc. W Polsce zanotowano wzrost o 1,4 pkt do 30 proc. Siedem krajów ma udział w rynku wynoszący 40% lub więcej: Wielka Brytania, Niemcy, Austria, Belgia, Szwajcaria, Hiszpania i Portugalia.

Sieć Lidl ma aktualnie na półkach ponad 100 brandów. Te najważniejsze to m.in.: wędliny Pikok, nabiał Pilos, sery Bluedino, pieczywo Chrupiące z Pieca, mięso Rzeźnik czy Ryneczku Lidla. 

Aldi w Polsce na koniec zeszłego roku oferował 1,700 produktów w tym 86,8 proc. stanowiła marka własna. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    20,25

  • Śr

    15,58

  • Min

    12,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane