Biedronka wprowadziła do sprzedaży 253 produkty marki własnej

Autor: dlahandlu.pl 27 lipca 2017 13:26

W ciągu sześciu miesięcy 2017 r. sieć Biedronka wprowadziła do swojej oferty aż 253 produkty marki własnej. 35 produktów zmieniło skład - zminimalizowano w nich udział cukru, soli i zbędnych składników. W I pół. Biedronka stworzyła 24 reklamy telewizyjne i opublikowała 68 wydań gazetek reklamowych.

Dla porównana w tym czasie w sieci Recheio pojawiło się 76 produktów marki własnej, zaś w Pingo Doce - 81.

Przypomnijmy, 23 czerwca pisaliśmy o rosnącej popularności marek własnych w całej Europie. Najnowsze dane Nielsena pokazują, że udział w rynku tych marek wzrósł do poziomu najwyższego w historii. Po raz pierwszy w 9 krajach europejskich (w Niemczech, Włoszech, Holandii, Belgii, Polsce, Austrii, Szwecji, Norwegii i Danii) udział marek własnych przekroczył poziom 30 proc.
Największy wzrost udziału marek własnych w rynku odnotowano w Austrii, wzrost o 2,8 pkt do 43 proc. Następnie w Niemczech o 2,1 proc. do 45 proc. W Polsce zanotowano wzrost o 1,4 pkt do 30 proc. Siedem krajów ma udział w rynku wynoszący 40% lub więcej: Wielka Brytania, Niemcy, Austria, Belgia, Szwajcaria, Hiszpania i Portugalia.

Sieć Lidl ma aktualnie na półkach ponad 100 brandów. Te najważniejsze to m.in.: wędliny Pikok, nabiał Pilos, sery Bluedino, pieczywo Chrupiące z Pieca, mięso Rzeźnik czy Ryneczku Lidla. 

Aldi w Polsce na koniec zeszłego roku oferował 1,700 produktów w tym 86,8 proc. stanowiła marka własna. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563342

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.