Biedronka z oficjalnym kontem na Facebooku

Autor: dlahandlu.pl 21 marca 2017 10:11

Od 20 marca największa sieć detaliczna w Polsce, Biedronka, ma oficjalne konto na Facebooku. Aktualnie "lubi to" ponad 2600 użytkowników tego serwisu społecznościowego.

Biedronka na fanpage'u  (@BiedronkaCodziennie) promuje swoją nową akcję lojalnościową - "Super Zwierzaki".

Tym samym Biedronka dołączyła do grona sieci, które mają swój profil na największym portalu społecznościowym.

Przypomnijmy: Jak wynika z raportu „Fanpage Trends styczeń 2017” przygotowanego przez firmę Sotrender najwięcej fanów na koniec stycznia 2017 roku miały strony Lidl Polska (1 017 450 fanów), Tesco Polska (618 201) oraz Carrefour Polska (469 939). Za nimi były Pepco (413 116 fanów), Kaufland Polska (319 357) oraz oficjalna strona sieci Piotr i Paweł (176 674).

Względny przyrost liczby fanów wyróżniał fanpage Netto Polska, Małpka Express i Delikatesy Centrum. Największy bezwzględny przyrost liczby fanów osiągnęły fanpage Netto Polska, PEPCO oraz POLOmarket.

Social media coraz częściej wpływają na decyzje zakupowe. Polscy użytkownicy mediów społecznościowych nie tylko „lubią” i śledzą marki w social media, ale wchodzą z nimi w bardzo różne interakcje wykorzystując rozmaite funkcjonalności tych serwisów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10636

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane