PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Biedronka zrewolucjonizuje płatności mobilne

Autor: Puls Biznesu 5 marca 2013 08:57

Biedronka już w drugim kwartale może wprowadzić w swoich sklepach płatności mobilne. Od transakcji bezgotówkowych nie zamierza płacić ani grosza. Wbrew pozorom, bankom może się to opłacać - pisze Puls Biznesu.

Banki co prawda nie będą miały bezpośrednich dochodów z klientów płacących komórką w sklepie, ale teraz, kiedy klienci płacą gotówką, tez ich nie odnotowują. Ponoszą za to koszty wypłat z bankomatów. Tymczasem alians z Biedronką daje dostęp do potężnej bazy klientów - codziennie robi tu zakupy 3,4 mln osób.
Pomysł Biedronki na płatności ma pionierski charakter. Nad podobnym rozwiązaniem pracuje tylko koalicja amerykańskich sieci pod wodzą Wal-Martu, jednak ten projekt jest jeszcze w powijakach. Na razie banki z dystansem podchodzą do planów Biedronki. Tymczasem, zdaniem prezesa Alior Banku Wojciecha Sobieraja, opłata interchange powoli się kończy - czytamy w Pulsie Biznesu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7472

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.