Biedronka zwiększa nakład i cenę tygodnika Kropka TV

Autor: wirtiualnemedia.pl 3 sierpnia 2010 10:16

Tygodnik telewizyjny "Kropka TV" wydawany przez Concept Publishing Polska na zlecenie sieci Biedronka zmienił formułę i szatę graficzną. W tytule znacznie poszerzono objętość rubryk dotyczących porad. Wzrosła też cena pisma, a jego nakład zwiększono ponad dwa razy - podały wirtualnemedia.pl.

Objętość "Kropki TV" po zmianach wzrosła ze 100 do 132 stron, a dodatkowe strony zajęły poszerzone działy poradnicze poświęcone zdrowiu, urodzie, prowadzeniu domu czy tematom prawno-finansowym. W magazynie pojawiła się też sekcja dotycząca dzieci. Dodatkowo do każdego wydania dołączana jest teraz 24-stronicowa wkładka "Kuchnia od kuchni" z przepisami od czytelników, poradami kulinarnymi czy poradami dot. urządzania kuchni.

Nakład "Kropki TV" został podniesiony z 200-250 tys. do 450 tys. egz. W górę o 20 groszy poszła też cena tygodnika, który kosztuje teraz 1,69 zł. Nadal dostępny jest wyłącznie w sieci Biedronka.

Relaunch pisma wsparty jest kampanią promocyjną prowadzoną w miejscu sprzedaży (m.in. rekomendacja kasjerek, plakaty nad kasami, na standach z magazynem i na wózkach sklepowych) oraz ogólnopolskimi akcjami ATL oraz BTL (billboardy, kampania telewizyjna w ogólnopolskich stacjach TV oraz w Radiu Zet). Działania w telewizji przygotowało Jeronimo Martins i są one częścią kampanii promocyjnej Biedronki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane