Biedronka zwiększa nakłady na reklamę, w nowych spotach będzie promowała jakość

Autor: www.dlahandlu.pl 13 stycznia 2012 13:38

Biedronka rozpoczyna nową jakościową kampanię reklamową, której budżet został zwiększony o kilkadziesiąt proc. w porównaniu do poprzednich lat. W nowych spotach Biedronka będzie podkreślała jakość swoich towarów, ale w informacjach będzie podawana również wiadomość o niskich cenach.

Nowa kampania pod hasłem „Daj się zaskoczyć jakością Biedronki" przygotowana przez wywodzącą się z Brazylii agencję DUDA Polska, będzie bardziej emocjonalna i rodzinna. Zaakcentuje także kluczowe cechy marki - niskie ceny w relacji do wysokiej jakości oraz bardziej przyjazny dla klienta charakter sklepów.

Reklama telewizyjna będzie trwała 100 sekund, a nie 30 jak poprzednio.

Alfred Kubczak, dyrektor ds. relacji zewnętrznych Jeronimo Martins, zapowiedział że wydatki na reklamę w 2012 r. wzrosną o kilkadziesiąt procent.

- Biedronka chce reklamować się nie tylko w telewizji i prasie, ale także stacjach radiowych, kinach i outdoorze - dodał Adam Manikowski, dyrektor działu marketingu Jeronimo Martins.

Reklama telewizyjna będzie trwała 100 sekund, a nie 30 jak standardowo.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,80

  • Min

    2,86

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane