Biedronka zwiększyła wydatki na reklamę tv, a Lidl zmniejszył

www.portalspozywczy.pl 4 stycznia 2018 17:03

Firma Jeronimo Martins zwiększyła wydatki na reklamę telewizyjną w 2017 roku, natomiast sieć handlowa Lidl Polska zmniejszyła – wynika z danych firmy analitycznej Nielsen.

Według firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną sieci handlowej Lidl Polska wyniosły w całym 2017 roku 462, 42 mln zł wobec 464, 82 mln zł w 2016 roku.

Z kolei wydatki na reklamę telewizyjną Jeronimo Martins, właściciela sieci handlowej Biedronka, wzrosły w 2017 roku do 299, 28 mln zł wobec 279,10 mln zł w 2016 roku.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,47

  • Min

    2,52

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8520

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 690655

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane