Big-Active startuje z kampanią telewizyjną

Autor: pr 15 grudnia 2016 13:19

Big-Active startuje z kampanią telewizyjną Fot. mat.pras.

12 grudnia br. ruszyła kampania telewizyjna herbaty czarnej Big-Active Black Tea 100% Pure Ceylon. Działania obejmują największe i najbardziej zasięgowe stacje telewizyjne, a także własne kanały Social Media. Celem kampanii jest wzrost świadomości konsumentów w obrębie najnowszej pozycji w portfolio marki.

Właśnie wystartowała pierwsza odsłona kampanii dedykowanej herbacie czarnej Big-Active,
która zadebiutowała w portfolio marki w pierwszym kwartale 2016 roku. Big-Active Black Tea 100% Pure Ceylon to najwyższej jakości herbata czarna uprawiana, zbierana, suszona oraz pakowana
na Cejlonie. W ramach kampanii przygotowano 15-sekundowy spot podkreślający najważniejsze benefity produktu ‒ brak sztucznych aromatów oraz w pełni naturalny i głęboki smak. Kampania potrwa do 23 grudnia 2016 r. i emitowana będzie w największych i najbardziej zasięgowych polskich stacjach telewizyjnych ‒ TVN, Polsat oraz TVP. Działania mediowe będą uzupełnione o kampanię prowadzoną na profilu marki Big-Active na Facebooku.

Za koncept kreatywny odpowiada Agencja Lvov, a za produkcję dom produkcyjny Watchout. Działania z zakresu Public Relations i doradztwa komunikacyjnego prowadzi agencja BrandLab.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,91

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane