Biuro Podróży Reklamy będzie obsługiwać markę Rockstar, z koncernu PepsiCo

Autor: pr 17 stycznia 2018 15:18

Agencja Biuro Podróży Reklamy wygrała przetarg marki Rockstar, na obsługę jej budżetu digital. Rockstar to brand napoju energetycznego z portfolio koncernu PepsiCo.

Umowa została podpisana na rok - współpraca rozpoczęła się w grudniu 2017 i potrwa przez cały rok 2018. Biuro Podróży Reklamy zajmie się m.in. opracowaniem i implementacją strategii komunikacyjnej i mediowej marki Rockstar w digitalu, obsługą kanałów social mediowych oraz realizacją dedykowanych akcji reklamowych i aktywacji digitalowych. Komunikacja będzie związana z rozwijaniem niedawno wprowadzonego przez markę Rockstar formatu międzynarodowego „Party like a Rockstar“.

Do zadań agencji należeć będzie także tworzenie kreacji statycznych i wideo.

Marka Rockstar Energy Drink powstała w 1998 r. w Stanach Zdjednoczonych. Dostępna jest obecnie w 25 krajach na świecie, oferując aż 21 różnych wariantów swojego napoju. Na polskim rynku napój energetyzujący Rockstar jest obecny od 2012 r.

Rockstar Energy Drink jest marką silnie zakorzenioną w obszarze sportów ekstremalnych, współpracuje z topowymi zawodnikami uprawiającymi tego typu dyscypliny. Jej motto brzmi: „Party like a Rockstar”, co ma oddawać charakter brandu kierowanego do aktywnych konsumentów nieustannie poszukujących nowych bodźców i energii do intensywnego życia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    1,31

  • Min

    0,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8714

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 684371

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane