Black After Alcohol - marka wchodzi w nowy segment prodktów

Autor: pr 26 października 2017 10:56

Black After Alcohol - marka wchodzi w nowy segment prodktów fot. materiały prasowe

Poranek po udanej zabawie może być naprawdę ciężki. Pragnienie, nudności, zmęczenie i ból głowy, to tylko niektóre dolegliwości związane z odwodnieniem organizmu, spowodowane nadmierną ilością alkoholu. Marka Black wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumenta i wprowadza na rynek nowy produkt, którego skład gwarantuje niespotykane wcześniej efekty działania, a cena zachęca do zakupu. Marka, w ten sposób poszerza portfolio i wchodzi w nowy segment produktów.

Black After Alcohol to produkt, który pomaga neutralizować objawy kaca. Unikalna receptura zapewnia wyjątkową skuteczność.

Zawarta w napoju glukoza przyśpiesza proces rozkładu alkoholu, witamina C regeneruje organizm, a także redukuje negatywne objawy spożycia alkoholu. Kompleks witamin z grupy B, pomaga zachować równowagę i zdrowie układu nerwowego, zaś kofeina dostarcza energii na długi czas.
BLACK After Alcohol jest rekomendowany po spożyciu alkoholu, gdyż zmniejsza szkodliwe skutki jego nadmiernego spożycia, pomaga usunąć toksyny i szkodliwe produkty metabolizmu. Cytrusowy smak i gazowana formuła zapewniają jednocześnie przyjemne orzeźwienie.

– BLACK After Alcohol to dla nas bardzo ważny produkt, w który wierzymy i jesteśmy przekonani o jego rynkowym sukcesie. Wprowadzając napój niwelujący skutki spożycia alkoholu, poszerzamy swoje portfolio, wkraczając na półki sklepowe z napojami alkoholowymi. Mieliśmy wiele sygnałów z rynku, mówiących o zapotrzebowaniu na produkt wysokiej jakości w tym segmencie, dlatego wiele uwagi poświęciliśmy na opracowanie unikalnej receptury. Świadomie zmieniliśmy projekt opakowania. BLACK After Alcohol różni się wyglądem od standardowej puszki BLACK’a. Myślę, że cena również okaże się dla konsumentów czynnikiem motywującym do dokonania zakupu – powiedziała Justyna Górecka-Siupik, International Marketing Director w FoodCare Sp. z o.o.

Producent oferuje atrakcyjną, w porównaniu z konkurencyjnym napojami, cenę. Sugerowana cena detaliczna za puszkę 250 ml to 2,20 zł. Produkt będzie również dostępny w opakowaniu typu „czteropak” w sugerowanej cenie – 7,99 zł.
BLACK After Alcohol będzie wprowadzany do sprzedaży równolegle: w Polsce oraz zagranicą. Wejście produktu do sklepów będzie wsparte silną kampanią POS. Będę to materiały mocno akcentujące półkę oraz takie, które generują zakupy impulsowe. Kreację woblerów, standów, wieszaków przygotował wewnętrzny zespół Foodcare.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,13

  • Śr

    5,99

  • Min

    3,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane