Błąd agenta rozliczeniowego sieci Kaufland. Klienci mogli zapłacić więcej za zakupy

Autor: businessinsider.com.pl 24 listopada 2017 12:52

Konta osób z całego kraju mogły zostać obciążone przez Kaufland za transakcje, których te osoby nie wykonały. Ma to związek z błędem po stronie agenta rozliczeniowego - pisze businessinsider.com.pl, cytując portal niebezpiecznik.pl.

Sieć zapewnia, że problem już zniknął, ale lepiej dokładnie sprawdźcie historię swojego konta.

Niektóre osoby, robiąc zakupy w Kauflandzie, straciły dodatkowo nawet 400 zł. Płaciły one kartami. Po przyjściu do domu i sprawdzeniu konta okazało się, że zniknęło więcej pieniędzy niż powinno.

Biuro prasowe sieci tłumaczy, że "z uwagi na błąd techniczny, który wystąpił u naszego agenta rozliczeniowego, część transakcji kartowych została błędnie rozliczona lub przypisana do innego sklepu, niż transakcja rzeczywiście miała miejsce."

Więcej na businessinsider.com.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,90

  • Śr

    3,39

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201
Ilość aktualnych ofert: 397 662