Blend-a-med reklamuje się w sieci hipermarketów

Autor: pr 27 września 2011 09:45

Rozpoczęła się pierwsza kampania reklamowa na rączkach wózków zakupowych (tzw. clip on) w sieci Tesco. Akcja ma na celu wsparcie sprzedaży produktów marki Blend-a-med z portfolio Procter & Gamble.

Oprócz dotychczas dostępnej możliwości reklamy na froncie wózka w kampanii wykorzystano również nowo wprowadzoną w hipermarketach Tesco reklamę na rączce wózka zakupowego - tzw. clip on.

Jednoczesne zamieszczenie reklamy na frontach i rączkach wózków zwiększa szanse dotarcia hasła reklamowego do znacznej liczby osób. Klienci mają je przed oczami przez cały czas robienia zakupów.

Kampania potrwa od 24 września do 31 października br.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10991

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 784717

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane