Blogerki modowe w kampanii serków Danio

Autor: pr 15 stycznia 2014 09:27

Blogerki modowe w kampanii serków Danio

Ruszyła ambientowa akcja promocyjna nowych serków Danio Extra firmy Danone. Kampania, która łączy świat digital ze światem realnym, rozpoczęła się działaniami viralowymi w internecie. Po raz pierwszy zaangażowano do kampanii blogerki modowe.

Kampania Danio Extra to ciąg zaskakujących wydarzeń, w których fikcyjna postać złośliwego żółtego pluszaka wejdzie do rzeczywistego świata, powodując zamieszanie w polskiej blogosferze. Działania zapoczątkowało porwanie Julii Kuczyńskiej, autorki bloga Maffashion, którego sprawcą okazał się Mały Głód, bohater spotów reklamowych Danio. Chwilę później zniknęły dwie kolejne blogerki - Cajmel i Honey. Porywacz przedstawił swoje żądania w których uzasadnił swoje postępowanie chęcią wstrzymania produkcji reklamy Danio EXTRA. Jej główną bohaterką miała zostać właśnie Maffashion.

Historia będzie miała zaskakujący przebieg, przeplatać ją będą działania angażujące internautów i fanów strony www.głodomaniacy.pl - czekają na nich nagrody w konkursach.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    0,86

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane