Blue City rozbudowuje ofertę

Autor: dlahandlu.pl 25 stycznia 2017 14:08

W ostatnich miesiącach w CH Blue City w Warszawie pojawiło się kilka ciekawych salonów: pole do gry w minigolfa wykorzystujące technologie UV i 3D, oryginalny koncept łączący salon fryzjerski ze sklepem z zabawkami oraz miejsce na szybki lunch.

– Nieustannie rozbudowujemy ofertę Blue City o nowe ciekawe miejsca – mówi Yoram Reshef, Dyrektor Generalny centrum – szczególnie zależy nam na nowej, unikalnej w skali miasta rozrywce, przeznaczonej dla całych rodzin. Miejsca spotkań takie jak Time Machine Minigolf czy sklep Graal z wydzieloną dużą częścią do grania w gry planszowe, są dobrym powodem do odwiedzin i spędzania w ciekawy sposób czasu z całą rodziną.Blue City nie zapomina o najmłodszych, stając się ulubionym centrum handlowym dzieci. Dla nich powstało modnisiowo - zupełnie nowy koncept, łączący salon fryzjerski i sklep z ubrankami oraz zabawkami. Natomiast na poziomie +3 powstało specjalne miejsce, zapewniające rozrywkę związaną z grą Minecraft. Prawie połowa naszych klientów to rodziny z dziećmi, dlatego konsekwentnie budujemy ofertę dla tego ważnego segmentu – podsumowuje Reshef.

Inni najemcy, którzy dołączyli do Blue City w ostatnim czasie, to: Anabel Arto, marka ekskluzywnej bielizny; butik Fashion & Liberty; restauracja Pizza Hut Express; Vipera Cosmetics; Esprit.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,70

  • Śr

    1,22

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane