Bobovita promuje nowe logo i opakowania

Autor: wirtualnemedia.pl 13 października 2017 12:42

Bobovita promuje nowe logo i opakowania fot. materiały prasowe

Ruszyła kampania promująca nowy logotyp i wygląd opakowań produktów dla dzieci Bobovita. Za działania pod hasłem „Jestem tym, co mi dajesz, Mamo!” - informują Wirtualnemedia.pl.

Nowy logotyp z widocznym sercem ma podkreślić troskę marki o najmłodszych konsumentów, ich rodziców oraz o wytwarzane produkty.

Czytaj więcej na: www.wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    4,50

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane