Bonduelle wspiera sprzedaż w okresie świątecznym
Bonduelle rozpoczął silną kampanię TV która będzie gościła na ekranach do 31 marca 2018. Spot zobaczy blisko 1,7 mln osób z grupy docelowej i 20 milionów z populacji, w głównych stacjach telewizyjnych TVP, TVN i stacjach tematycznych.
Ciekawe, inspirujące przepisy na sałatki z wykorzystaniem pysznej, chrupiącej kukurydzy oraz polskiego groszku znajdziemy m.in. na stronie internetowej Bonduelle – www.warzywneinspiracje.pl, także na profilu firmy oraz na portalu Facebook. Dzięki platformie kulinarnej Fooder, aż 300 tys. osób w Polsce, otrzymuje od BONDELLE inspiracje.
Dodatkowo dla wzmocnienia przekazu na poziome sklepów hostessy wspierają sprzedaż poprzez edukację konsumentów oraz aktywne zachęcanie do zakupu.
Przeczytaj także:

Skomentuj (Brak komentarzy - Bądź pierwszy!)
WYBRANE DLA CIEBIE
- 14:16 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- 12:19 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- 11:23 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
- 09:02 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
- 08:46 22 kwietnia to kolejna niedziela z zakazem handlu
- Pt 16:56 GUS: Niższy wskaźnik koniunktury gospodarczej dla handlu detalicznego
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Paweł Musiał w zarządzie Eurocashu. Odpowie za biznes detaliczny
- 3 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł
MIESIĄC »