Bonduelle wspiera sprzedaż w okresie świątecznym 

Autor: pr 29 marca 2018 09:41

Bonduelle rozpoczął silną kampanię TV która będzie gościła na ekranach do 31 marca 2018. Spot zobaczy blisko 1,7 mln osób z grupy docelowej i 20 milionów z populacji, w głównych stacjach telewizyjnych TVP, TVN i stacjach tematycznych.

Ciekawe, inspirujące przepisy na sałatki z wykorzystaniem pysznej, chrupiącej kukurydzy oraz polskiego groszku znajdziemy m.in. na stronie internetowej Bonduelle – www.warzywneinspiracje.pl, także na profilu firmy oraz na portalu Facebook. Dzięki platformie kulinarnej Fooder, aż 300 tys. osób w Polsce, otrzymuje od BONDELLE inspiracje. 

Dodatkowo dla wzmocnienia przekazu na poziome sklepów hostessy wspierają sprzedaż poprzez edukację konsumentów oraz aktywne zachęcanie do zakupu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4588

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699147

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane