Bonduelle wzmacnia obecność marki w mediach przed świętami

Autor: pr 27 października 2015 09:46

Bonduelle kontynuuje wsparcie marki w środkach masowego przekazu w okresie przed świętami Bożego Narodzenia, kluczowym czasie dla sprzedaży warzyw w puszkach. Kampania reklamowa potrwa do 23 grudnia.

Od 26 października na ekranach telewizyjnych ponownie zagości kampania reklamowa Bonduelle, a jej emisja zakończy się dopiero przed samymi Świętami Bożego Narodzenia. Marka będzie obecna na ekranach telewizorów swoich konsumentów w kluczowym okresie sprzedaży warzyw w puszcze. W reklamie Bonduelle wspiera swoje kluczowe produkty: kukurydzę i groszek, jak również nową gamę warzyw mrożonych Już Przygotowane Na Parze oraz Gotowane Na Parze w puszce. Kampania dotrze do blisko 30 mln osób i będzie obecna w głównych stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, TVN, Polsat i stacjach tematycznych.

W tym roku kampania TV będzie wzmocniona obecnością reklam Bonduelle w sieci kin Cinema City oraz kampanią internetową Kukurydzy Złocistej i Groszku Bonduelle oraz działaniami w samych sklepach, które już się rozpoczęły.

Za kreację reklamy odpowiadała agencja reklamowa Red8, zaś za zakup mediów dom mediowy Vizeum.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,91

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane