Boom na super żywność potrwa wiele lat

www.portalspozywczy.pl 5 maja 2017 14:34

Oferta superfoods dostępna na polskim rynku jest szeroka i ciągle coraz szersza. Producenci "nadżywności" są przekonani, że popularność tych produktów to nie chwilowa moda ale długotrwały trend.

Michał Lasocki, prezes firmy Intenson Europe, która działa na rynku od 2007 r. zapewnia, że rynek super żywności w Polsce dynamicznie rośnie a Intenson razem z nim. Spółka wypracowała na koniec 2016 r. ok 35 mln zł przychodów ze sprzedaży. Zdaniem prezesa firmy polski konsument jest coraz bardziej wyedukowany pod kątem prozdrowotnej żywności i ciekawy nowych, zdrowszych niż te konwencjonalne, produktów. Do tego sieci handlowe podążają za trendami i stale poszerzają prozdrowotną ofertę. - Dzisiaj niemal każda z nich ma już osobną prozdrowotną półkę i z roku na rok jest ona coraz szersza. Jednak dla przykładu we Francji te półki są 3-4-krotnie większe niż u nas. To oznacza jedno - że ten trend jeszcze długo będzie się rozwijać na polskim rynku, a perspektywy rozwoju tego sektora są ogromne – zapewnia Michał Lasocki. I dodaje, że jeszcze kilka lat temu produkty z logo Inetnson były dostępne jedynie w specjalistycznych sklepach, dziś wszystkie zakupy spożywcze możemy zrobić w jednym sklepie - to duży atut z perspektywy konsumentów. - Zmiana w ofercie sieci to dobry krok w stronę polepszenia jakości żywienia polskich konsumentów, ponieważ jeśli tzw. zdrowa żywność będzie bardziej dostępna, to będzie również tańsza a tym samym bardziej dostępna – dodaje Michał Lasocki.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,81

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10636

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane