Bounty Brands przejmuje polskiego producenta słodyczy

Autor: dlahandlu.pl 13 listopada 2017 09:41

Bounty Brands, firma działająca w branży FMCG, posiadająca w portfelu wiodące marki sprzedawane w ponad 40 krajach, ogłasza przejęcie Grupy Unitop, polskiego producenta wyrobów sezamowych i innych słodyczy. Transakcja podlega zwyczajowo przyjętym warunkom finalizacji, a jej zamknięcie spodziewane jest w grudniu 2017 r.

Głównymi produktami Unitop są sezamki i chałwa, a oferta firmy obejmuje również przekąski nie oparte na sezamie, takie jak krówki, wafle, czy ciastka. Poza obecnością w Polsce, Unitop jest również obecny na rynkach międzynarodowych, m.in. w pozostałych krajach Unii Europejskiej, w Australii, Kanadzie, Stanach Zjednoczonych Ameryki, czy na Bliskim Wschodzie. Bounty Brands planuje wspierać dalszy rozwój Grupy w poszczególnych kategoriach produktów, zarówno w Polsce, jak i za granicą, w szczególności jeśli chodzi o szybkorosnący segment zdrowych przekąsek.

Grupa zatrudnia 450 pracowników i posiada zakład produkcyjny w Łodzi. W 2016 r. przychody Unitop wyniosły 170 mln zł.

Przejęcie Unitop to czwarta znacząca akwizycja Bounty Brands w Polsce w ciągu ostatnich dwóch lat, wliczając ogłoszoną w ubiegłym miesiącu przedwstępną umowę przejęcia Profi, czołowego producenta pasztetów i zup gotowych. Sfinalizowanie obu ostatnich transakcji uzależnione jest od zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). Wcześniejsze akwizycje dotyczyły przejętego w 2015 r. Sonko, lidera na rynku wafli ryżowych i zdrowych przekąsek, oraz Stella Pack, wiodącego polskiego producenta i dystrybutora recyclingowych worków na śmieci i innych artykułów gospodarstwa domowego z tworzyw sztucznych.

Przejęcie Unitop oznacza również dalszy rozwój działalności Bounty Brands w sektorze spożywczym w Europie Środkowo-Wschodniej, opartej na budowie globalnego portfela silnych marek, takich jak południowoafrykańska Serena (oliwa z oliwek, ocet balsamiczny i inne produkty kuchni śródziemnomorskiej), Libery Select (puszkowane owoce i warzywa), Offenau (ogórki konserwowe i inne piklowane warzywa), czy Sea Queen (puszkowane ryby).

Stefan Rabe, prezes Bounty Brands, powiedział: – Przejęcie Unitop to kolejny krok w rozwoju naszej obecności na rynku przekąsek w Europie Środkowo-Wschodniej. Będziemy wspierać Grupę w dalszym umacnianiu pozycji na rynku lokalnym, jak i międzynarodowym – dotyczy to zarówno dotychczasowych produktów, jak i wprowadzania nowych przekąsek, wykorzystując bogate doświadczenie tej firmy.

Bounty Brands to międzynarodowa firma działająca w branży FMCG, mająca portfel wiodących marek sprzedawanych w ponad 40 krajach, głównie w regionach Afryki Południowej i Europy Środkowo-Wschodniej. Posiada marki z wielu branż konsumenckich, w szczególności żywności, ubrań, higieny osobistej i produktów dla gospodarstwa domowego.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,29

  • Śr

    3,31

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.