Brandbank Polska z nową usługą dla dla koncernów FMCG

Autor: dlahandlu.pl 26 lipca 2017 11:38


Stworzone przez polski zespół firmy Brandbank narzędzie eCommerce Insights umożliwia automatyczne monitorowanie sprzedaży produktów w sklepach internetowych. Korzystają z niego najwięksi producenci, m.in. Unilever, PepsiCo, Red Bull, Nestlé czy Heineken na terenie Polski, Czech, Słowacji i Węgier. Obecnie firma wprowadza je na rynki Europy Zachodniej.

– Monitorowanie kanału e-commerce ma sens tylko wówczas, gdy jest zautomatyzowane. Ręczne wykonywanie audytów po kolei we wszystkich sklepach internetowych jest bardzo czasochłonne, a zebrane w ten sposób informacje zazwyczaj stają się nieaktualne już w momencie przygotowania raportu – wskazuje Marek Mróz.

Polski oddział firmy Brandbank stworzył narzędzie eCommerce Insights. Rozwiązanie codziennie dostarcza aktualne informacje o produktach w sieci. Automatycznie weryfikuje m.in. ich dostępność i widoczność w poszczególnych sklepach internetowych, cenę czy aktualną promocję. 
Rozwiązanie sprawdziło się na rynkach Europy Środkowej, gdzie zostało wdrożone w ubiegłym roku. Obecnie wprowadzane jest w kanale online rynki Anglii, Belgii, Holandii i Danii.
– Narzędzie jest bardzo intuicyjne i proste w obsłudze. Pozwala uzyskać potrzebną informację za pomocą kilku kliknięć, co znacznie przyspiesza codzienną pracę – ocenia Michał Oszkiel, Manager ds. rozwoju w firmie Red Bull.
Brandbank, firma należąca do Nielsena, jest europejskim liderem w tworzeniu, zarządzaniu
i dystrybucji cyfrowych danych produktów. Jego polski oddział obsługuje obecnie niemal tysiąc dostawców i producentów. Współpracuje także ze 120 sklepami i sieciami handlowymi, w tym m.in.: Tesco, Carrefour, Intermarche, Makro, Eurocash, DOZ czy Super-Pharm.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,65

  • Min

    2,38

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8789

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563342

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.