PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Branża reklamowa o kampanii Lidla: to nowa jakość w komunikacji marketów

Autor: wirtualnemedia.pl 1 sierpnia 2014 10:03

Stratedzy z agencji reklamowych chwalą kampanię sklepów Lidl z udziałem Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy. - Znakomici ambasadorzy i rozwijający się, ciekawy format komunikacji przynoszą marce Lidl spory awans wizerunkowy - podkreślają w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Tomasz Bartnik, Agata Pamięta, Jacek Karolak, Lejla Zaharan i Kuba Janicki.

Kampania sklepów Lidl z Pascalem Brodnickim i Karolem Okrasą trwa od dwóch lat. Akcja, początkowo zaplanowana na rok, jest oparta na cotygodniowych odsłonach pokazujących kulinarny pojedynek kucharzy, który toczy się zarówno w reklamach, jak i na stronie Kuchnialidla.pl. Wiosną ub.r. dołączył do nich cukiernik, a wiosną br. - dietetyczka. Lidl Polska deklaruje zadowolenie z efektów kampanii i nie planuje w najbliższym czasie jej zakończenia. - Akcja podkreśla jakość, różnorodność oraz atrakcyjność cenową oferty sieci Lidl, a także wpisuje się w realizowane w Lidlu tygodnie tematyczne kuchni świata. Obserwujemy pozytywne reakcje naszych klientów - powiedziała portalowi Wirtualnemedia.pl Patrycja Kamińska z biura prasowego firmy.

Pytani stratedzy i kreatywni z agencji marketingowych zgodnie oceniają, że kampania jest niewątpliwym sukcesem. - Format reklamowy „Pascal kontra Okrasa" jest jednym z najlepszych, które można było obserwować w ostatnich latach na polskim rynku - uważa Tomasz Bartnik, partner w agencji One Eleven. - Po pierwsze, to prawdziwy game-changer na rynku handlu nowoczesnego. Po drugie, przykład że odpowiednio dopasowani i konsekwentnie wspierający markę celebryci to skarb i rozwiązanie skuteczniejsze niż tabuny znanych twarzy zmieniających się jak w kalejdoskopie. Po trzecie wreszcie, to signum temporis - gotowanie i kuchnia zawsze były dla Polaków czymś ważnym, teraz stały się także czymś niebywale modnym - Lidl doskonale wyczuł ten trend - wylicza Kuba Janicki, creative director agencji Opus B. Jacek Karolak, dyrektor strategii w K2, podkreśla, że Brodnicki i Okrasa okazali się świetnymi ambasadorami oferty żywnościowej Lidla. - Trudno sobie wyobrazić lepszy tandem spośród polskich „gotujących gwiazd". Komunikują jakość, światowość, ale też jednocześnie przystępność - czego więcej może chcieć sieć marketów? Pomimo, że obaj panowie są bardzo znani, to jednak pozostali bliscy przeciętnemu Polakowi - nie osiągnęli jeszcze poziomu „gwiazd z innego świata", więc dając porady typowej polskiej rodzinie brzmią naturalnie i przekonująco - wymienia. 

Lejla Zaharan, strategic planner w Focus Advantage, zwraca uwagę, że aktywności oparte na wizerunku kucharzy są prowadzone w wielu kanałach komunikacji. - Zarówno kampania telewizyjna, działania w mediach społecznościowych (YouTube, Facebook), gazetki promocyjne w sklepach, witryny, materiały niestandardowe, jak również książka kucharska Pascala i Okrasy są spójne (a szczególnie na tym polu polega konkurencja) i konsekwentnie przekazują wartości marki - ocenia Zaharan. -

Z kolei Agata Pamięta, account supervisor w Cheil Polska, podkreśla, że kampania wprowadziła nową jakość w komunikacji marketingowej dyskontów i supermarketów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    1,86

  • Min

    0,80

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8032

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.