Branża sprzedaży bezpośredniej inwestuje w platformy online

Autor: Rzeczpospolita 10 października 2016 13:35

Branża sprzedaży bezpośredniej stara się dotrzeć do klientów oraz konsultantów z pokolenia Y przesz tworzenie internetowych platform obsługi – podaje Rzeczpospolita.

Zgodnie z danymi Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB) cytowanymi przez "Rzeczpospolitą" zmienia się struktura wiekowa osób zajmujących się sprzedażą bezpośrednią. Do niemal 30 proc. zwiększył się udział sprzedawców powyżej 40. roku życia, spada natomiast odsetek sprzedawców poniżej 30 lat (37 proc.). Nową szansą dla branży ma być pokolenie millenialsów (20–35-latków), a sposobem na dotarcie do tej grupy – inwestycje w internetowe platformy obsługi.

Firmy sprzedaży bezpośredniej inwestują głównie w e-platformy dla sprzedawców (konsultantów), ułatwiające zdalne składanie zamówień.

Więcej w "Rzeczpospolitej"

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane