Bricomarche rozpoczęło współpracę z agencją CIA

Autor: pr 10 kwietnia 2017 08:52

Bricomarche, sieć sklepów typu dom i ogród rozpoczęła współpracę z agencją CIA Content Impact Agency. Agencja odpowiada za opracowanie i realizację całościowej strategii content marketingowej dla marki Brciomarche, obejmującej działania w: telewizji, mediach społecznościowych, przygotowanie treści do bloga w serwisie bricomarche.pl oraz pozycjonowanie treści i serwisu w działaniach SEO.

Ambasadorami marki Brciomarche w ramach realizacji strategii content marketingowej zostali: Maja Popielarska – dziennikarka i prowadząca program „Nowa Maja w Ogrodzie” w kanale HGTV, Wiesław Skiba – prowadzący audycje o naprawach i drobnych remontach w porannym programie Dzień Dobry TVN oraz Iza Jurasik-Kamińska – autorka popularnego bloga DOM Z DUSZĄ o wnętrzach, dekoracjach i DIY. Zaplanowane działania marketingowe będą realizowane do końca roku.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,99

  • Śr

    6,22

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane