Briju chce otworzyć w tym roku kilkanaście placówek

Autor: dlahandlu.pl 12 lutego 2016 10:43

Notowana na głównym rynku GPW jubilerska spółka otworzyła właśnie swój 31. salon. Nowy sklep zlokalizowany jest w poznańskiej Galerii Malta. Jednocześnie spółka prowadzi prace nad pozyskaniem kolejnych lokalizacji.

W I kwartale br. zostaną otwarte jeszcze 2 salony BRIJU – w Głogowie (Galeria Glogovia) oraz w Gliwicach (CH Forum). 

- W tym roku planujemy otworzyć kilkanaście placówek, prawdopodobnie będzie to 12-16 sklepów. Już teraz mamy umowy na około połowę lokalizacji. Szczyt nowych otwarć przypadnie na przełom III i IV kwartału, co wynika z potrzeby odpowiedniego przygotowania salonów na najgorętszy okres przedświątecznych zakupów, jak i z harmonogramu budowy nowych centrów handlowych – tłumaczy Przemysław Piotrowski, prezes BRIJU.

W zeszłym roku sieć sklepów powiększyła się o 18 sklepów, do 30, a na koniec tego roku pod marką BRIJU będzie działało ok. 45 salonów. Nowe salony pojawia się m.in. w Mielcu i Wrześni.

W spółce prowadzone są działania oszczędnościowe, szczególnie w zakresie logistyki i wsparcia dla salonów. 

W październiku 2014 spółka deklarowała, że do końca 2015 r. firma chce prowadzić 42 salony jubilerskie Briju. Udało się dojść do liczby 30.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    15,00

  • Śr

    9,32

  • Min

    5,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.