Briju porządkuje strukturę, w 2017 roku chce otworzyć klilanaście salonów

Autor: dlahandlu.pl 2 stycznia 2017 15:17

Władze spółki Briju wyodrębniły całą działalność związaną ze sprzedażą produktów marki do spółki zależnej.

To część restrukturyzacji firmy. 2 stycznia została zawarta umowa przeniesienia majątku firmy Briju na rzecz Briju 1920. To podmiot od tej pory odpowiedzialny za produkcję, sprzedaż wyrobów i prowadzenie sieci sklepów marki Briju.

Do nowej spółki trafiły, oprócz praw własności intelektualnej i majątkowej, środki trwałe, aktywa, roszczenia, umowy, zobowiązania oraz znaki towarowe Briju. Częścią aportu jest również nieruchomość zabudowana zakładem produkcyjnym zlokalizowana w Gnieźnie.

Łączna wartość przenoszonego majątku to ponad 62 mln złotych.

Jedynym udziałowcem Briju 1920 jest samo Briju.

- Na koniec ubiegłego roku mieliśmy 45 sklepów BRIJU, a w kolejnych latach planujemy kontynuację rozbudowy sieci salonów własnych” – powiedział Przemysław Piotrowski, prezes BRIJU.
W 2016 r. BRIJU otworzyło 15 nowych salonów pod własną marką.
- „W 2017 r. chcemy otworzyć kolejne kilkanaście salonów, z czego na około 10 lokalizacji mamy już podpisane umowy. Będą to sklepy m.in. w Krakowie, Cieszynie, Warszawie i Bielsku-Białej” – dodał Przemysław Piotrowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    5,42

  • Min

    3,32

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.