BRIJU z salonem w Wola Park w Warszawie

Autor: dlahandlu.pl 3 marca 2017 11:17

Nowo otwarty sklep to 47 placówka sieci. Jednocześnie spółka kontynuuje działania promujące markę BRIJU m.in. poprzez działania cross-marketingowe z znanymi sieciami handlowymi.

Salon w Wola Parku to drugi otwarty w tym roku sklep BRIJU. Pierwszy salon w 2017 roku spółka uruchomiła w Bielsku-Białej. W trakcie roku spółka planuje otworzyć kilkanaście nowych lokalizacji, na 10 z nich ma już podpisane umowy będą to m.in. salony w Krakowie, Cieszynie i Tychach.

- „Prowadzimy rozmowy z właścicielami kilku centrów handlowych w Warszawie oraz mamy podpisaną umowę na salon w budowanej Galerii Młociny.” – powiedział Przemysław Piotrowski, prezes BRIJU.
W ramach działań cross-marketingowych klienci BRIJU oraz innych znanych marek wzajemnie otrzymywali rabaty na zakupy w sklepach partnera.  - „W ramach działań promocyjnych podjęliśmy współpracę z tak znanymi markami jak Douglas, Monnari, czy Pako Lorente. Klienci BRIJU otrzymywali rabat w sklepie partnera i odwrotnie. W przypadku działań prowadzonych z perfumerią internetową Douglas, klienci robiący większe zakupy otrzymywali również upominki od partnera.” – tłumaczy Przemysław Piotrowski.
W trzech kwartałach 2016 r. Grupa BRIJU zrealizowała 557,7 mln zł przychodów, osiągając przy tym 40,8 mln zł zysku brutto ze sprzedaży. Wynik EBITDA wyniósł 22,6 mln zł, a zysk netto 19,2 mln zł. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10811

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane