Brytyjczycy pokochali produkty private labels

Autor: dlahandlu.pl za esmmagazine.com 19 września 2017 11:57

Wydatki na produkty marki własne w Wielkiej Brytanii rosną prawie pięć razy szybciej niż wydatki na produkty markowe – wynika z raportu firmy Nielsen, na który powołuje się esmmagazine.com.

W ciągu ostatnich trzech miesięcy wydatki konsumenckie na produkty private label wzrosły o 5,5 proc., podczas gdy wydatki na brandowe produkty o 1,2 proc. Wzrost sprzedaży ogółem w segmencie spożywczym wyniósł 3,5 proc.

Zdaniem przedstawicieli Nielsena, inflacja powoduje, że konsumenci coraz częściej zwracają się ku produktom marek własnych aby nie przekraczać budżetów domowych przeznaczonych na żywność. Sprzedaż pod markami własnymi rośnie we wszystkich sklepach detalicznych, jednak najszybciej w dyskontach.

Dodatkowo, konsumenci są bardziej skłonni do kupowania produktów w promocjach, które obecnie stanowią 28 proc. zakupów. 60 proc. tych promocji dotyczy niższej ceny. Ten „głód promocji” powoduje, że dwie trzecie gospodarstw domowych odwiedza sklep dyskontowy przynajmniej raz na trzy miesiące.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,33

  • Min

    0,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane