Brytyjska sieć supermarketów szuka oszczędności. 1000 osób może stracić pracę

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 8 sierpnia 2017 09:59

Sainsbury's, druga co do wielkości sieć supermarketów w Wielkiej Brytanii, planuje zredukować 1000 miejsc pracy w biurach firmy, aby zaoszczędzić do 500 milionów funtów (550 milionów euro).

Firma konsultingowa McKinsey na zlecenie Sainsbury's miała znaleźć obszary, w których można by obniżyć strukturę kosztów sieci, a jednym z zaproponowanych rozwiązań jest likwidacja około 1000 miejsc pracy.

Takie działania miałaby się przyczynić do realizacji trzyletniego planu zakładającego, że do marca 2018 r. detalista zaoszczędziłby do 500 milionów funtów. W marcu br. Sainsbury's poinformował, że zredukuje około 400 miejsc pracy w supermarketach i zmodyfikuje godziny pracy pracowników, aby obniżyć koszty funkcjonowania sklepów. Jednym z rozwiązań było wyeliminowanie nocnych zmian w 140 placówkach.

Sainsbury's obecnie zatrudnia w swoich biurach około 3000 osób, redukcje etatów miałby objąć głównie działy zasobów ludzkich i szkolenia personelu. Sainsbury's ujawni cały plan w przyszłym miesiącu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,69

  • Śr

    1,60

  • Min

    0,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8789

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563342

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.