Brytyjski Lidl przygotuje na rzecz potrzebujących 2 mln posiłków rocznie

Autor: dlahandlu.pl 2 lutego 2017 11:59

Mnóstwo jedzenia w supermarketach zalega na półkach, a finalnie jest wyrzucane. Lidl w Wielkiej Brytanii podejmie próbę zmniejszenia marnotrawstwa żywności i uruchomi plan sponsorowania do dwóch milionów posiłków rocznie.

Do czerwca 2017 roku 100 sklepów Lidla przyłączy się do programu, a pozostałe placówki niemieckiego dyskontera dołączą do akcji do lata 2018 roku. Oprócz nadwyżek jedzenia Lidl przekaże organizacjom charytatywnym również ponad 100 lodówek i zamrażarek, w których żywność będzie przechowywana.

Daniela Tulip, szef CSR brytyjskiego Lidla, uważa, że obowiązkiem spółki jest "prawdziwy, pozytywny wkład do społeczności, w których działa".

Program powinien pomóc Lidlowi osiągnąć swój cel, czyli zmniejszenie marnotrawienia żywności o 20 proc., i podwoić ilość rozdystrybuowanych nadwyżek żywności w ciągu najbliższych kilku lat. Rynkowy konkurent, sieć Tesco, już sponsoruje do pięciu milionów posiłków od stycznia 2016 w podobnym programie.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8796

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.