Brytyjski Lidl przygotuje na rzecz potrzebujących 2 mln posiłków rocznie

Autor: dlahandlu.pl 2 lutego 2017 11:59

Mnóstwo jedzenia w supermarketach zalega na półkach, a finalnie jest wyrzucane. Lidl w Wielkiej Brytanii podejmie próbę zmniejszenia marnotrawstwa żywności i uruchomi plan sponsorowania do dwóch milionów posiłków rocznie.

Do czerwca 2017 roku 100 sklepów Lidla przyłączy się do programu, a pozostałe placówki niemieckiego dyskontera dołączą do akcji do lata 2018 roku. Oprócz nadwyżek jedzenia Lidl przekaże organizacjom charytatywnym również ponad 100 lodówek i zamrażarek, w których żywność będzie przechowywana.

Daniela Tulip, szef CSR brytyjskiego Lidla, uważa, że obowiązkiem spółki jest "prawdziwy, pozytywny wkład do społeczności, w których działa".

Program powinien pomóc Lidlowi osiągnąć swój cel, czyli zmniejszenie marnotrawienia żywności o 20 proc., i podwoić ilość rozdystrybuowanych nadwyżek żywności w ciągu najbliższych kilku lat. Rynkowy konkurent, sieć Tesco, już sponsoruje do pięciu milionów posiłków od stycznia 2016 w podobnym programie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    6,32

  • Min

    5,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane