Brześć wprowadza kolejny produkt do Biedronki

Autor: dlahandlu.pl 30 maja 2016 10:08

Od 30 maja w sieci sklepów Biedronka w ramach akcji in-out pojawiła się słomka ptysiowa Brześć z nasionami pod marką własną sieci. To kolejny po słomce ptysiowej z cukrem produkt Brześcia, który pojawi się na półkach Biedronki.

-  To kolejny krok w stronę realizacji naszej strategii rozwoju, której jednym z głównych założeń jest intensyfikacja kooperacji z sieciami handlowymi - mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor handlowy w ZPC Brześć.

Poza Biedronką, produkty Brześcia można nabyć w sieciach supermarketów i dyskontów, takich jak Tesco, Lewiatan, Dino czy POLOmarket, jak również w mniejszych sklepach osiedlowych i hurtowniach spożywczych na terenie całego kraju.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,33

  • Min

    0,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane