Brześć wprowadza na półki Biedronki słomkę ptysiową

Autor: pr 21 grudnia 2015 11:44

Od 28 grudnia w sieci sklepów Biedronka pojawi się słomka ptysiowa marki Brześć. Kolejna akcja in-out, realizowana przez producenta wyrobów cukierniczych we współpracy z siecią handlową, to element konsekwentnie wdrażanej strategii rozwoju kanałów sprzedażowych, zwłaszcza w obszarze „private labels”.

Wyroby Brześcia od dłuższego czasu regularnie pojawiają się nie tylko w Biedronce, ale również w takich sieciach jak Tesco, Dino, POLOmarket czy Lewiatan. Firma wprowadza swoje wyroby na półki sklepowe zarówno w markach własnych danej sieci, jak i sygnowane swoją marką w ramach akcji in-out. – Przez ostatnie miesiące mocno koncentrowaliśmy się na rozwoju partnerstw handlowych, szczególnie w kontekście produkcji dla marek własnych. Intensyfikacja współpracy z sieciami handlowymi to także jeden z naszych priorytetów na kolejny rok - mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor handlowy w ZPC Brześć.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Fala 2015-12-24 01:21:26

    A w Lidlu brześciowa słomka jest droga i bez smaku. Może ktoś zwróci uwagę na to, żeby wszędzie jakość była taka sama!

  • Janina 2015-12-24 01:11:45

    Super firma, świetna jakość i nie drogo!

  • Olka 2015-12-23 10:10:55

    To bardzo bardzo cieszy. Uwielbiam Wasze produkty i już nie pamiętam od kiedy je kupuje w Polo :). Super, że się rozwijacie :). Pozdrawiam

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,13

  • Śr

    5,99

  • Min

    3,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane