Buddha - nowa marka w portfolio firmy FoodCare

Autor: produkty 13 sierpnia 2012 15:03

Buddha - nowa marka w portfolio firmy FoodCare

Firma FoodCare, właściciel marek napojów BLACK, FRUGO, 4MOVE i N-GINE oraz produktów suchych oferowanych pod markami Gellwe i Fitella wprowadza na rynek markę Buddha Drink. To debiut producenta w kategorii napojów alkoholowych segmentu RTD (Ready to Drink).

Buddha to drink o smaku egzotycznych owoców pitahaya.

„Debiutujemy drinkiem o smaku egzotycznych owoców pitahaya. Liczę, że do końca br. sprzedamy 10 milionów butelek, zaś w perspektywie trzech lat rozbudowując portfolio będziemy liderem tej kategorii." - powiedział Wiesław Włodarski, Prezes firmy FoodCare.

Buddha Pitahaya oferowany jest w szklanej butelce o pojemności 200 ml w rekomendowanej cenie detalicznej 5,99 PLN. Napój zawiera 7 proc. alkoholu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    3,85

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9685

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane