Budweiser ruszył z letnią kampanią internetową

Autor: wirtualnemedia.pl 23 czerwca 2010 09:39

W internecie ruszyła letnia kampania reklamowa piwa Budweiser. W akcji występuje animowany Drevny Kocur.

Głównym elementem rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej piwa Budweiser jest Drevny Kocur - animowany bohater, którego profil działa w serwisie Facebook. Na koncie tym będą systematycznie zamieszczane żartobliwe filmiki pokazujące historię tej marki. Ponadto Drevny Kocur będzie zapraszał internautów do udziału w konkursie oraz aktywizował ich na inne sposoby.

Do odwiedzenia profilu będą zachęcać reklamy emitowane na Facebooku, a kampanię uzupełnią działania w sieciach handlu nowoczesnego i w kanale tradycyjnym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    5,74

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11052

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane