Burger King ze wzrostem sprzedaży o 3,9 proc.

Autor: PAP 23 lutego 2016 13:47

Sieć Burger King zanotowała w IV kw. 2015 r. 3,9-procentowy wzrost sprzedaży w ujęciu rocznym - wynika z oficjalnych danych przedsiębiorstwa.

Zaraportowane przez Burger King wyniki dotyczą sprzedaży w porównywalnych restauracjach i nie uwzględniają wpływu zmian kursów walutowych. W osiągnięciu 3,9-procentowego wzrostu sprzedaży popularnej sieci fast food pomogły przede wszystkim nowe smaki frytek z kurczaka, a także oferta "2 produkty za 5 dolarów" - i burger w czarnej bułce, wprowadzony do sprzedaży w Japonii w okresie poprzedzającym Halloween.

Od 2014 r. właścicielem Burger Kinga jest kanadyjski koncern Restaurant Brands International, powstały z połączenia wspomnianej sieci oraz sieci kawiarni Tim Hortons, oferującej klientom słodkie i słone przekąski. Również Tim Hortons zanotował w IV kw. 2015 r. wzrost sprzedaży w porównywalnych restauracjach - o 6,3 proc. rdr.

Wyniki obu sieci okazały się lepsze od rynkowego konsensusu. Analitycy zakładali, że sprzedaż w lokalach Burger King wzrośnie o 3,8 proc., a w kawiarniach Tim Hortons - o 3,9 proc.

Główni rywale Burger Kinga, McDonald's i Wendy's, również wprowadzili w 2 połowie 2015 r. nowe atrakcje do swojej oferty. McDonald's przyciągnął klientów serwowanymi przez całą dobę śniadaniami, a sieć Wendy's postawiła na promocję "4 produkty za 4 dolary".

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8787

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.